Minuba og Fleet Complete går hånd i hånd

Få oversikt med integrert flåte- og ordrehåndtering!

Lær mer her >

Få oversikt, bruk ressurser effektivt og spar tid!

Fleet Completes flåtestyringsplattform tilbyr integrasjon til et bredt spekter av partnersystemer. Blant annet til Minubas ordrehåndteringssystem, som er en av de integrasjonene som kundene våre verdsetter mest.

Og det er ikke tilfeldig at Minuba og Fleet Complete har mange av de samme kundene! Dette er profesjonelle selskaper som ønsker en oversikt over ansatte ute i feltet, som trenger å ha kontroll over ting, og som har sett fordelene med digitalisering.

Kombinasjonen av de to systemene gir deg full oversikt over alle sakene dine, dine ansattes kjøring og timeforbruk.

I tillegg forenkler systemene det administrative arbeidet, gjør det lettere å gi god kundeservice og danner grobunn for store besparelser.

Les mer nedenfor eller kontakt oss for mer informasjon!​

Sånn fungerer det

Med Fleet Complete får du oversikt over selskapets biler med GPS-basert flåtestyring og bruker derfor mindre tid på ruteplanlegging og oppgavefordeling for ansatte på farten.

Med integrasjonen til Minuba er det dessuten lett og enkelt å overføre kjøredata direkte. Alt du trenger å gjøre er å montere en GPS-tracker i bilen og sette opp integrasjonen mellom Minuba og Fleet Complete. Når integrasjonen er aktiv og du har koblet GPS-enheten til brukeren din i Minuba, vil du kunne følge med på hvilke kjøringer dine ansatte har hatt i den valgte perioden under ‘Min tid’ i Minuba.

Når integrasjonen er aktiv, gir de to systemene deg faktiske innspill som gjør det mulig å ta informerte valg for å administrere virksomheten og optimalisere driftskostnadene.

fleet-complete-dashboard-and-tracking
task-tracker-on-black-iphone

Dokumentasjonen i orden

Ord som gjennomsiktighet og pålitelighet er spesielt viktige når du driver en profesjonell forretning der konkurransen er hard. Kunder velger ofte selskapene som er kjent for å tilby god kundeservice og hvor de vet at de er i trygge hender.

Med Fleet Complete og Minuba er du sikker på at du har dokumentasjonen i orden!

Du får en nøyaktig oversikt over tidsforbruk og kan presentere dette for kundene dine når som helst. Det gir deg derfor bedre kundeservice og du vil drive en mer pålitelig og gjennomsiktig forretning, der all dokumentasjon er samlet på ett sted.

Dokumentasjonen i orden

Ord som gjennomsiktighet og pålitelighet er spesielt viktige når du driver en profesjonell forretning der konkurransen er hard. Kunder velger ofte selskapene som er kjent for å tilby god kundeservice og hvor de vet at de er i trygge hender.

Med Fleet Complete og Minuba er du sikker på at du har dokumentasjonen i orden!

Du får en nøyaktig oversikt over tidsforbruk og kan presentere dette for kundene dine når som helst. Det gir deg derfor bedre kundeservice og du vil drive en mer pålitelig og gjennomsiktig forretning, der all dokumentasjon er samlet på ett sted.

task-tracker-on-black-iphone

Flåtestyring med Fleet Complete

Med en GPS-basert flåtestyringsløsning kan du få en rask oversikt over kjøretøyenes posisjon og rute, redusere kjøretid og drivstoff, optimalisere antallet og bruken av biler og mye mer.

  • Se den nøyaktige plasseringen av alle firmabiler på et live-kart
  • Planlegg ruter, søk adresser og regn ut distanser raskt og enkelt
  • Få innsikt i kjørselsatferd og forebygg ulykker
  • Spar tid og drivstoff. Få en oversikt over kostnader tilknyttet til bilparken din
  • Få påminnelser om bilenes servicetider, vedlikehold m.m.
  • Gi kundene korrekt dokumentasjon for antall brukte timer
  • Elektronisk loggbok er innebygd i systemet, og turer spores automatisk.
  • Integrer med Minuba og se turene som er kjørt direkte i systemet.

Fakturering og ordrestyring med Minuba

Med et digitalt system for fakturering og ordrehåndtering får du kontroll på sakene dine, tids- og materialregistrering, planlegging, kvalitetssikring, dokumentasjon og fakturering.

  • Opprett tilbud og bestillinger – mens du har kunden i telefonen
  • Planlegg fremtidige prosjekter
  • Registrer timer og materialer – mens du er ute i feltet
  • Finn og legg til materialer fra over 80 grossister – mens du er ute hos kunden
  • Fyll ut kvalitetssikringsdokumenter – mens du fremdeles er hos kunden
  • Dokumenter med bilder og legg notater til saken din
  • Send fakturaen til kunden og videre til ditt foretrukne økonomi- og bokføringssystem
  • Se selskapets totale omsetning osv.