Teknisk support
Vi streber etter å gi deg bransjens beste kundeopplevelse og support.
Support
[keep this on top to keep closed]
Er det enkelt å få hjelp hvis jeg trenger teknisk support?
Ja, Fleet Complets tekniske support er tilgjengelig via telefon og e-post. Kontaktinformasjon finner du lengst ner her på siden.
Hvordan kontakter jeg support?
Vår tekniske support er tilgjengelig via telefon og e-post. Telefonnummer og supportportal finner du lengst ner her på siden.
Kan dere gå gjennom systemet med meg og mine ansatte?
Vi går selvfølgelig gjennom systemet med deg og dine ansatte. Dette er gratis for alle kunder.
Support
[keep this on top to keep closed]
Hvem kontakter jeg hvis jeg trenger ekstra trening?
Du er alltid velkommen til å kontakte vårt Customer Sucess-team på: Lene.Walso-Kanstad@fleetcomplete.com. Vi gleder oss til å hjelpe deg!
Hvor kan jeg finne en instruksjonsguide for produktene?
Last ned bruksanvisningen her (engelsk versjon).
HAR DU TEKNISKE PROBLEMER? ELLER SPØRSMÅL?
Supportsteamet er klare til å hjelpe deg mandag til torsdag fra 08.00 til 16.00 og fredag fra 08.00 til 15.00.
Hvis du trenger øyeblikkelig hjelp, kan du ringe teknisk support på 47 33 50 21 50. Du kan også opprette en supportsak og forklare problemet, slik at vi kan finne riktig hjelp for deg med en gang.
Og hvis du er en gjør-det-selv-type som bare trenger å klikke deg i riktig retning, er det hjelp å finne på supportportalen vår.